14 sierpnia 2018

Zakochałem się

Był czas jak dziegciu beczka,
Los zdawał się ze mnie drwić.
W szaleństwo ma ucieczka.
Brakło sił, by z nim się bić.

W głowie złych myśli kocioł,
Niewiara w dobrych ludzi,
By zwalczać zło dobrocią,
Nie chciałem się natrudzić.

Niech jawa snem się stanie!
O to mi wtedy chodzi.
 Dopadło mnie olanie,
Chciałem się nie narodzić.

Dziś krzyczę pełną gębą:
Jest czar i piękno w byciu.
Chcę być ile mogę, bo
Zakochałem się w życiu.

Choć znamy się wiele lat,
Nie szanowałem ciebie,
Sądząc, że jak sztuczny kwiat,
Kwitniesz na każdej glebie.

A gdybym się zgubił znów,
Mam odtąd zawsze w planie
Wypełniać znaczenie słów:
Walka, odnajdywanie.

Zakochałem się - wyświetlacz ciśnieniomierza z czerwonym sercem
© Mirek W. / Dopóki serca bicie, kocham cię życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".