8 marca 2019

Drogie panie

Wy jesteście drogie panie,
Panie drogie niesłychanie.
A ty chłopie przy nich stań
I wywołuj falę drgań,
By umilić życie pań.

Niech wam dni płyną w komforcie,
Nie przybywa świec na torcie,
Niech wbijają do was goście
I sukcesy wciąż odnoście.
Da urodę Bóg łaskawie,
By zazdrosne były pawie.
By nie tyło się od dań,
Tego życzę też dla pań.

Chociaż mam ja ledwo grosze,
Za kobiety toast wznoszę.
Może budżet mój nawali,
Lecz ważniejszy cel w oddali:
Te usteczka tak soczyste,
Więc stosuję tenże system.
Ja nie jestem zimny drań,
Ja rozgrzewam serca pań.

Wam rozwieję ciemne chmury -
Rozjaśnieje dzień ponury.
Życzę dużo, a nie trochę,
Wszystkiego, co da radochę.
Niech mówią zawsze lusterka,
Że u was najlepsza cerka.
Przelatuje mi przez krtań:
Wiwat! Wiwat! Na cześć pań.

Drogie panie - czerwony tulipan
© Mirek W. / Dzisiaj każdą panią tuli pan :)
Po raz czwarty formę wiersza zaczerpnąłem z tekstu piosenki "Tanie Dranie".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".