21 lutego 2019

Zwierzenia rowerzysty

Ma gęba wesoła,
Gdy kręcą się koła,
A kiedy nie kręcę
Skręca mnie w męce,
Bo jestem łakomy
Zdobywać te KOMy.¹KOM, to skrót od King Of Mountain (król góry), tytuł nadawany mężczyznom w wyścigach rowerowych, a także w aplikacji Strava, oznaczający, że ktoś uzyskał najlepszy wynik na jakimś odcinku wyznaczonym na trasie przejazdu rowerem. W kategorii kobiet tytuł ten nazywa się QOM, czyli Queen Of Mountain (królowa góry).
Wirujące szprychy,
Lepsze od marychy.
Gdyby nie przerzutka
Zamęczyłbym udka.
Pozbędę się z brzucha
Nadwagi łańcucha.
Rowerem się wożę
Dopókim w wigorze.
On wyleczy doła -
Taka prawda goła.

Zwierzenia rowerzysty - licznik Sigma BC 14.12 Alti wyświetlający dystans prawie 100 tysięcy kilometrów
© Mirek W. / Ponad rok temu stuknęło mi udokumentowane 100 000 km na rowerze :)
Do napisania tekstu zmotywował mnie nieoceniony Przemek swoimi "fraszkami rowerzysty".

2 komentarze:

  1. Patrz Pan na moje zwierzenia :) wprawdzie bez rymu, ale w kolorze
    https://goo.gl/photos/Y1QqsLG2CtvqsFk69

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są fajną pamiątką, można sobie pooglądać czasem (y) Też mi się uzbierało trochę takich rowerowych wspomnień :)

      Usuń

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".