15 lutego 2019

Nie taki wilk straszny

Tak powiada wilk wilczycy:
Już nie bądźmy tacy dzicy,
Miejmy w sobie uczuć krztynki
I świętujmy Walentynki.

Już nie ciągnie mnie do lasu,
Teraz chcę w Hiszpanii wczasów.
Mam bilety do Madrytu,
Nie zostaniesz sama mi tu.

Nowych doznań głodnym troszku,
Chętkę mam ja zjeść pierożków.
Niech pożyją biedne owce,
Zejdźmy z drogi na manowce,

Choć niosłem je kilka razy,
Już się więcej to nie zdarzy.
Chciałbym chodzić w skórze własnej,
Przecież owcze są za ciasne.

Wywołuję ciebie z kniei,
Przychyl się mojej idei.
Niech się cały świat dziś dowi,
Żeś człowiekiem jest wilkowi.

Nie taki wilk straszny - wataha wilków w owczej skórze?
© Mirek W. / Wataha wilków w owczej skórze?
Do napisania wiersza skłoniła mnie lektura tekstu Przemka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".