1 września 2018

Kocham ciebie

Moje serce się kokosi,
Wydobywa z siebie głosik.
Raz za razem łka i ryczy,
A ty jesteś jedną z przyczyn.
O ty złotko moje drogie,
Gdy cię nie ma tuż za rogiem,
Łez wylewam całą beczkę,
W smutku krzywiąc swą mordeczkę.
Czas bez ciebie mi się dłuży,
Pustka rani kolcem róży.

Gdyś jest blisko, szczęście łowię,
Ty mi dajesz zawrót w głowie.
Włos na ciele mi się jeży,
Kiedy obok mnie tu leżysz
I mam wszędzie dreszczy mrowie,
Kiedy przy mym twe tułowie.
Trwanie z tobą miło leci,
Samotności mówię sprzeciw.
Niech czuwają aniołowie
I obdarzą dobrym zdrowiem.

Miłość jest najwięcej warta,
Gdy szczerością jest podparta.
Możesz stawiać każdą kwotę,
Bo na prawdzie ją uplotę.
Mam podstawy, żeby wierzyć,
Że się będzie prawda szerzyć
I wlejemy szczerość w siebie
Co nas błogo rozkolebie.
Me uczucia z całą mocą,
Chcę pomnożyć z twą pomocą.

Kocham ciebie, kocham ciebie,
W twych ramionach się zagrzebię.
Przymknę całkiem moje oczy,
Ty mnie ciałkiem swym otoczysz
I powstanie węzeł zwarty.
W uniesieniu z tchem zapartym,
Poszybuję długim lotem
W rozpalonych uczuć grotę.

Kocham ciebie - imię Ania ułożone z kamyków na ławce
© Mirek W. / Kocham cię Ania i nie zmieniam zdania :* Me uczucia twarde są jak kamień.
Wiersz po raz kolejny wzorowany na tekście piosenki zespołu Spike "Czary mary".

2 komentarze:

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".