22 grudnia 2018

Ostatnie święta

Mimo, że kolejne święta tuż, tuż,
Siedzę dzisiaj sam z ponurą miną,
Bo od kiedy nie widziałem cię już,
Rok caluśki w samotności minął.

Myślałem, że czas to będzie cudny -
Składałem ci świąteczne życzenia -
A ty w moim wnętrzu bezludnym
Zostawiłaś światło w jego cieniach.

Wypłakać się mogłaś w moje ramię,
Zdobyłaś mój kredyt zaufania.
Już prawie stałem przy raju bramie,
Zwabiony przez twoje słodkie łgania.

Choć serce ci dałem w tamte święta,
To je zwróciłaś dnia następnego.
Jak bardzo cierpiałem - to pamiętam -
Teraz odbiorcę znajdę lepszego.

Chwyciłem sprawy we własne ręce,
By nie nabrać się na twe podstępy.
Nie oszukasz mnie już nigdy więcej,
Nie rozszarpiesz mi serca na strzępy.

Ostatnie święta - rozbita bombka choinkowa
© Mirek W. / Życzę wam, żeby wasze serca nie pękały jak ta bombka choinkowa.
Historia na motywach tekstu piosenki "Last Christmas" w wykonaniu zespołu Wham.

1 komentarz:

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".