21 lutego 2017

Historia jak z książki

Przez te długie lata nie było chwili,
Bym nie myślał wciąż o Tobie.
Może byśmy naszą miłość ożywili?
Bo dla ciebie wszystko zrobię.

Dla ciebie zmienię się na lepsze,
Pytanie czy dasz mi jeszcze szansę?
Tym razem tego nie spieprzę.
Pamiętasz jeszcze nasze romanse?

Zrobiłem w życiu błędy, przyznaję,
Kiedyś byłem młody i taki głupi,
Lecz teraz moje słowo ci daję,
Że chcę właśnie swoje winy odkupić.

Jestem biednym czterdziestolatkiem,
A wiem, że ty bogata jesteś przecież.
Chociaż chcę zostać przy tobie dziadkiem,
To czy moje próby pod dywan zamieciesz?

Jeśli coś znaczą dla ciebie moje zaloty,
I Twoje uczucie do mnie nie wygasa,
Przeżyjmy jeszcze raz upadki i wzloty,
Jak w książce „Dla Ciebie Wszystko” Nicholasa.

Historia jak z książki - otwarta książka z kartkami ułożonymi w kształcie serca
© Mirek W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".