25 stycznia 2017

Nowy Rok, nowy ja

Moje Noworoczne postanowienia,
To nie być szary jak ten papier
I wciąż na lepsze się zmieniać,
Wznosić coraz wyżej jak Rapier.

Wchodzę w czwartą dekadę,
Już za miesiąc, już za chwilę,
Na zdrowie więc lagi nie kładę,
Działam, walczę i się silę.

Pokonywać chcę swoje słabości
I czerpać z życia bardzo obficie,
By nie przepaść w nicości
I skończyć żyjąc w niebycie.

Odkrywać nowe brzmienia,
Co wprawią mnie w rezonans
I zmienią mój stan skupienia,
Kurcząc z otoczeniem dysonans.

Codziennie rano o świcie,
Z dumą w lustro spoglądać
I widzieć w nim swoje odbicie,
Takie jak chciałbym wyglądać.

Poznać dziewczynę miłą,
To też może mi się uda,
Zdobyć ją sercem, a nie siłą,
Gdy serc zbieżna amplituda.

Nowy Rok, nowy ja - park energii w Skawinie
© Mirek W. /  Jest energia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".