27 listopada 2016

Tęsknota ma twoje imię

Pod moimi powiekami,
Tryska źródło tęsknoty,
Za słodkimi chwilami,
Gdy w głowie nam psoty.

Twoje usta jak cukierek,
O smaku awokado.
W oczach milion iskierek,
Aż słońce wypada blado.

Twój śmiech uroczy,
Gra mi w głowie jeszcze.
On mnie zauroczył,
Bo powoduje dreszcze.

Dotykiem czarowałaś,
Gdy na mojej skroni,
Swoją rękę dawałaś,
I czułem ciepło twej dłoni.

Dobre chwile krótko trwały,
Ale cieszę się dlatego,
Że dużo w sobie miały,
Uczucia w duszy skrytego.

Serce twe jak ogień,
Żar we mnie zostawiło.
On tli się noc i dzień,
Ogrzewając mnie miło.

Miłość nie zaliczy zgonu,
Gdy powiesz tylko słowo,
Bo burza hormonów,
Rozpali nas na nowo.

Tęsknota ma Twoje imię
© Mirek W. / Znaleźć miłość nie jest trudno, trudniej o to, by przetrwała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".