25 kwietnia 2016

Czy w związku przeszkadza duża różnica wieku?

Gdy mnie poznała, tak niewiele lat miała.
Jedynie być kochaną i kochać chciała.

A ja słowo daję, że tego nie czaję.
Że się jeszcze do czegoś nadaję.

I nawet o tym nie śnię, o tym nie marzę,
Bym mógł być z nią kiedyś w parze.

Ona była taka skromna i miła.
O uczuciach tak mądrze mówiła.

Chyba mnie trochę polubiła,
I po nocach będzie mi się śniła.

A mi tych nieprzespanych nocy jest szkoda,
Gdybym tylko był młody i ona była młoda.

Tych łez szczęścia nigdy niewylanych,
Tych chwil uniesień niedoznanych.

Bo zegar dla każdego tak samo tyka,
To przecież bezlitosna jest matematyka.

A z wiekiem przybyła mi niejedna wada,
I moja szansa bez wątpienia spada.

By być wszystkim dla młodej dziewczyny,
Bo już nie tak sprawne są moje kończyny.

Dopóki się nie przekonam, to nie uwierzę,
Że nie będą wadziły moje tematy nieświeże.

Są jednak rzeczy, które są elastyczne,
 I wydają się nierealne, jak złudzenia optyczne.

Bo smutek i radość się dzieli i mnoży.
Gdy na dwoje się je rozłoży.

A gdy razem będziemy weseli,
Może mój wiek też się podzieli.

I gdy uczucie zapłonie gorące i szczere,
Pokonać może każdą barierę,

Bo nie da się zamknąć w ramy,
Tych uczuć, które w sobie mamy.

Nie znają one żadnych granic,
I nie zmienisz tego za nic.

Jeśli serce tak podpowiada,
Walczyć z nim nie wypada.

A ja chcę się jeszcze wzruszyć,
By krew w żyłach szybciej poruszyć.

Doznać prawdziwej miłości w końcu,
I poczuć jej żar niczym na słońcu.

Nie myśleć już czy się nadam, czy nie wypada.
I co ktoś na ten temat gada.

Chociaż ten jeden raz spróbować,
Niż później niepodjętej decyzji żałować.

Przekonać się na własnej skórze,
Czy przeszkodą mogą być różnice wieku duże.

Czy to moje dziesięć minut na wielki sen na jawie?
By się dowiedzieć, na jedną kartę postawię.

Policzę do dziesięciu z zamkniętymi oczami,
A jak je otworzę, zobaczę co los da mi.

Czy w związku przeszkadza duża różnica wieku? Przekonaj się sam człowieku.
© Mirek W. / Wieczny marzyciel. To cały ja :)

2 komentarze:

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".