25 grudnia 2015

Abecadło uczuć

Amory mi dzisiaj w głowie,
Bo myślę ciągle o tobie.

Choć już nie jesteś blisko,
Dalej czuję na ciele mrowisko,

Emocje jak wtedy prawie,
Fajnie sobie tak śnić na jawie,

Gdy ktoś zrani cię nikczemnie,
Heros obudzi się we mnie,

I przybędę na skrzydłach miłości,
Jako ten, który cię pomści,

Kochał cię będę nad życie,
Lecz póki nie ustanie mi serca bicie,

Łagodnie szeptać chcę ci do ucha:
Miłość rozumu nie słucha”,

Na nic szarych komórek praca,
O ile me serce ku twemu się zwraca,

Pal sześć rozum, od niego mam fioła,
Quo vadis - tak za sercem woła,

Rozum! Ty się tego nie tykaj,
Serce, to nie prosta matematyka,

To chemia bogata w reakcje,
Ubogi ten, kto opuścił te lekcje,

VIPem nie trzeba wcale być,
W lot umiejętności można te nabyć.

Z całych sił wykrzyczeć chcę światu,
Żyć tak chcę, byś przy mnie była tu.

Abecadło uczuć
© Mirek W. / Uczucia nie są proste.

2 komentarze:

  1. Świetny wiersz. Skąd czerpałeś inspirację by go napisać? W poprzednim inspiracją była piosenkarka a ten powstał pod wpływem magii świąt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiracją była kobieta ;) A forma tak mi się pojawiła przypadkiem w głowie podczas odpoczynku przy muzyce.

      Usuń

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".