11 kwietnia 2017

Zamienię cię na lepszy model

Nie kocham cię już moja droga,
Inne kuszą mnie o wiele bardziej,
Jesteś gapa, wciąż mokra podłoga,
Zachowujesz się coraz hardziej.

Nie wiem jak poradzić sobie z tobą,
Jak zmusić cię mam do współpracy?
Nie nadajesz się by być ozdobą,
A co dopiero do wspólnej pracy.

Znajdę lepszy model wkrótce,
I wyrzucę cię z mojego życia,
Siądę z kumplami przy wódce,
Doradzą w kwestii ciebie pozbycia.

Jesteś stara i masz same krągłości,
A rubensowskie kształty niemodne.
Niebawem inna u mnie zagości.
W końcu będę miał życie wygodne.

Racz to zrozumieć wreszcie Franiu,
Znaleźć dzisiaj lepszą, to nie fuks,
Boś ty nie dobra nawet w praniu,
I zastąpi mi ciebie nowa Electrolux.

Zamienię cię na lepszy model - męski kciuk w dół
© Mirek W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".