10 kwietnia 2017

Obawy dojrzałego biegacza

Poniższa fraszka powstała w wyniku kooperacji z moim kolegą Przemkiem, który napisał pierwszą część, a ja przybyłem z rozwiązaniem problemu :)

Dzięki pewnej pięknej pani
Podjarałem się bieganiem.

Lecz pomyślcie - niech to kat!
Ona ma mniej wiele lat.

Więc dylemat mam już świeży.
Czy mnie truchtem nie odbieży?

I czy w zawałowym stanie,
Ja partnerem będę dla niej?

Tak się zdarza moje dzieci,
kiedy się za młodszą leci...

© Przemek

Zamiast kulać za tą panią,
Dziś na rolkach ruszaj za nią.

Gdy zobaczy pana w pędzie,
Podjarana raptem będzie.

Choć zmarszczki już na skroni,
Pan podstępem ją dogoni.

I dane będzie oglądać laury,
Bo nie szybko puści się z góry.

Dlatego drogie dzieciaczki,
Najlepsze są tylko biegaczki.

Obawy dojrzałego biegacza - męskie nogi
© Mirek W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".