7 kwietnia 2017

Dla mojej mamy życzenia mam

Dzisiaj dla mojej mamy mam
Życzenia, które ułożyłem sam.

Niech życie na lepsze się zmienia,
Troski lecą w siną dal zapomnienia.

Każdy dzień niech będzie taki boski,
Problem dobrać mi właściwe zgłoski.

Powinni mamę odznaczyć Noblem.
Opozycję zamknę kłódką i skoblem.

Za życzliwe serce i miłą aparycję.
Napiszę w tejże sprawie petycję.

Wszystkich z wetem szybko uciszę,
Koalicja zasłuży na pokojową sziszę.

Dusza mamy, to miłości definicja,
Wiedza, to prawdziwa erudycja.

Od złego niech dzieli szeroka miedza,
Samą dobroć los codziennie odcedza.

Przyszłość niech będzie całą gamą
Radosnych chwil i z ludźmi sztamą.

Jak najmniej wydarzeń żałosnych,
I w sercu zawsze prawdziwej wiosny.

Dzisiaj dla mojej mamy mam życzenia, które ułożyłem sam - różowo czerwone kwiaty
© Mirek W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".