29 stycznia 2014

Miłość - jak ją trudno opisać

To jest takie ciężkie, to jest takie trudne,
Spisać w paru słowach to uczucie cudne.

Kochasz mnie i jesteś codziennie tuż obok,
Nie odstępujesz mnie nawet ani na krok.

Kiedy widzę ciebie, czuję się jak w niebie,
Bo ty czuwasz przy mnie, gdy jestem w potrzebie,

A gdy się przewracam, powstać mi pomagasz
I pozostać ze mną - tego się domagasz.

Przytulasz mnie wtedy do siebie mocno tak,
Aż mi oddechu brak, a to zawału znak.

Bo miłość rozsadza mnie niczym dynamit,
Gdy czuję twych dłoni dotyk jak aksamit.

Wiem, że się wystarczy tylko zauroczyć
I serce zaczyna krew szybciej nam tłoczyć.

Niełatwo pojąć, że można to utracić,
By to trwało, gotowy jestem dopłacić.

Bo lubię, gdy twe ciało moje dotyka,
To się w słowach „kocham ciebie” nie zamyka.

Chciałbym nocami pieścić cię i całować,
Czule szeptać i języczka nie żałować.

Chciałbym żyć razem z tobą, chciałbym śnić z tobą
I bez końca być tą jedyną osobą.

Wiele słów trzeba, by wyrazić, co czuję,
Bo moją przyszłość wspólnie z tobą zbuduję.

To jest takie ciężkie, to jest takie trudne, opisać w paru słowach to uczucie cudne
© Mirek W. / Pewne podobieństwa do tekstu piosenki:
Liroy  & Lionel Richie - Hello (Czy Ty Czujesz To?) zamierzone :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".