28 lipca 2018

Wszystko mi ciebie przypomina

Gdzie wzrok wymierzę - przypominasz się mym oczom-
Na drzewa i ptaki i na tęczę uroczą.

Gdzie słuch nastawię - dźwięki grają jak twa dusza.
Melodia twej duszy do łez niezmiennie wzrusza.

W atmosferze cząsteczka ciebie pozostała,
Wiatry dmuchają aromatem twego ciała.

Usta me pokrywają się srebrzystą rosą,
Jej smak odtwarzam, gdy całowałem cię bosą.

Na łąkach wonne kwiaty, czy w górze obłoki,
Mają tę słodycz i twojej skóry uroki.

Nadajesz bieg zdarzeń, napędzasz moje chęci,
Cały mój świat dzięki tobie znowu się kręci.

Miłosne puzzle układają myśli moje,
 Z naszych płonących ciał splątanych w kręte zwoje.

Namiętność, mistyczną mgiełką nas pokrywa,
Gdy z piersi płomienne uczucie się wyrywa.

Wszystko mi ciebie przypomina - gałązka z kropelkami
© Mirek W. / Moją inspiracją był wiersz Emila Zegadłowicza "Gdziekolwiek".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".