7 stycznia 2017

Wieczorna modlitwa mężczyzn

Ojcze nasz, który jesteś w niebie,
Mam taką wielką prośbę dziś do ciebie,

Daj mi kobietę i ma być bogata,
Niech jeździ BMW, bo mam dość Fiata,

Niech ma dużą willę z basenem,
I żebym ja był jedynym jej menem,

Ma mi codziennie kupować piwo,
Żeby mi dni upływały leniwo,

Gotować musi pyszne obiadki,
I nie zapraszać do nas swej matki,

I niech nigdy nie boli ją głowa,
Bo ma być zawsze chętna i gotowa,

Ma robić zakupy, sprzątać i prać,
I być przy mnie, gdy tylko dam znać,

Ja mam kolegów, ona nie ma koleżanek,
Ma mi dawać kasę, bo mam dużo zachcianek,

I niech wszyscy patrzą zazdrośnie,
Wtedy moja wiara ociupinkę wzrośnie.

Wieczorna modlitwa mężczyzn - ręce złożone do modlitwy
© Mirek W. / Paciorek i do spania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".