19 kwietnia 2018

Motywacja do ćwiczeń

Dlaczego ćwiczę? Mnie zapytacie.
By mieć trochę mięśni na klacie.

W innych miejscach też w zasadzie.
Na ramionach, nogach i zadzie.

Bardzo motywuje to lustereczko,
I odbicie moje przygrube deczko.

Marzy mi się gibkość i kociaka linia
I gotów jestem spocić się jak świnia.

Wytopić tłuszczyk z pośladeczka,
By pozostała soczysta szyneczka.

W ciężkiej batalii o talię jak osa
Niestrudzenie ocieram pot z nosa.

Kiedyś ma siła stanie się chlubą,
Bo będę na rękach nosił mą lubą,

A powiększony mięsień sercowy
Sprawia, żem mocno kochać gotowy.

Motywacja do ćwiczeń - facet stojący na jednej nodze na słupku
© Mirek W.

1 komentarz:

  1. Fajny wierszyk, motywujący :) Dobry sposób na motywację, nie tylko do ćwiczeń... Ja w zasadzie skupiam się na korzyściach, jakie mam z ćwiczeń. Polecam mój artykuł o bieganiu: Korzyści płynące z biegania

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".