5 lutego 2020

Technologia mnie zadowala

Zakupiłem VR gogle,¹Gogle wirtualnej rzeczywistości (z ang. Virtual Reality)
Cynka dała ciocia Wiki.
Rzucił także wujek Gogle,
Jakie one umią triki.

Nie ruszając pupki mojej
Z przytulnego pokoiku,
Na kosmosu gnam podboje
W jakże gustownym hełmiku.

Takie czasy - do badania,
Jaki wdzięk ma Bernadetka,
Lepszy wszakże - bez gadania! -
Dron z kamerką niż lornetka.

W weekend mogę, gdy ochota,
Wódy walić ile wlezie,
Bo jak skończy się sobota,
Do dom Tesla²Tesla, to marka samochodów autonomicznych, które jeżdżą bez kierowcy. mnie zawiezie.

Tam już na mnie wyczekuje,
Siri,³Siri, to inteligentny asystent osobisty stworzony przez firmę Apple. nowa asystentka -
Ze smart home-emSmart home, to tak zwany inteligentny dom, w którym wiele urządzeń jest sterowanych za pomocą różnych systemów i aplikacji. się kumpluje -
Spełni się ma każda chętka.

Kiedy wielki nietakt zrobić
Zdarzy mi się bez ogłady,
Postaram się wkrótce zdobyć
Czapkę niewidkę z Kanady.Technologia Quantum Stealth opracowana przez kanadyjską firmę Hyperstealth Biotechnology Corp. umożliwia już tworzenie materiałów zapewniających w pewnym stopniu niewidzialność.

Liczę na SophiiSophia, to pierwszy humanoidalny robot, który dostał obywatelstwo jednego z państw. replikę,
Po nią czym prędzej się zgłoszę.
Bez wdawania w polemikę
Przed ołtarzyk ją zaproszę.

Ma natura jest luzacka -
Niech no zrobi z tego chryję,
To ja wtedy cyk znienacka
Wyciągnę jej bateryję.

Technologia nas zadowoli - facet w goglach wirtualnej rzeczywistości widzący kosmos
© Mirek W. / Mnie technologia zadowala i prezentuję przeciwną postawę do kolegi Przemka, którego technologia odstrasza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".