7 grudnia 2019

List do M.

Dziś jest mi zajebiście -
Czekam na opad manny,
Bo byłem, przyznam w liście,
W manierach nienaganny.

Sypniesz mi wnet prezenty,
By życie szło mi letko,
I złoto, i diamenty,
Ciuchy ze znaną metką.

Bym poczuł się bajecznie,
Z kobiet zrób same damy -
To chciałbym - i koniecznie
Spraw, żeby znikły chamy.

Chcę żebyś też, poza tym,
Na rozwód dał mi szanse -
Ze szczęściem zezowatym,
A z fartem na romanse.

Petycję jeszcze zmieszczę:
Zmień klimat nasz globalny,
By burze oraz kleszcze
Wywiał stąd zaraz halny.

Na koniec w manuskrypcie
Sen zawrę niespełniony:
Wyhoduj paplom pypcie,
Mi szukaj wiernej żony.

List do M. - bombki choinkowe i mały prezencik
© Mirek W. / Po miesięcznej przerwie mój wielki come back,
a to za sprawą inspiracji wierszem Przemka pod takim samym tytułem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".