10 października 2017

Jakby to było, gdyby cię nie było?

Czy miałbym uśmiech na twarzy,
Ten malowany pędzlem twych słów,
Czy wtedy śmiać bym się odważył,
Gdy musiałbym cię szukać znów.

Czy powietrze, które bym wdychał,
Dusiłoby mnie jakby to był dym,
Bo bez ciebie ledwo bym dychał,
Ty całym tlenem jesteś mym.

Czy lustro me odbicie by chowało,
Przed moim smutnym wzrokiem,
Bo ty i ja tworzymy jedność całą,
A brak połowy byłby szokiem.

Czy jedno słońce by mnie ogrzało,
Choć skóra gorąca, w środku lód,
Tyś drugim - powiem to śmiało.
Nie poznałbym, czym miłości cud.

I coraz mniej ludzkim człowiekiem,
O sercu z twardej litej skały,
Stawałbym się powoli z wiekiem,
Gdy moje uczucia by rdzewiały.

Pewnie świata by nie było zatem,
Gdyby brakowało w mym życiu ciebie,
Boś ty dla mnie całym światem,
I wszystkimi gwiazdami na niebie.

Jakby to było, gdyby cię nie było? - serce ze złotego łańcuszka
© Mirek W. / Prawdziwa miłość, to nierozerwalny łańcuch uczuć :*
Zainspirowałem się piosenką "Jakby to było" zespołu DKA.

2 komentarze:

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".