14 lutego 2019

Bajka bez happy endu

Once upon a time¹dawno temu
Na koncercie Bajm
I met a woman -²poznałem kobietę
To dobry omen.
She was so pretty,³była tak piękna
Bo ja wypity.
We talked so so much,wiele rozmawialiśmy
Był i śmiech i płacz.
I liked her big eyes,lubiłem jej duże oczy
Lecz kończył się hajs.
We went to the room,poszliśmy do pokoju
Wypiliśmy rum
And started to play,i zaczęliśmy igraszki
Bo nie jestem gej.
There’s no happy end,nie ma szczęśliwego zakończenia
Bo mi ptaszek zwiędł.

Bajka bez happy endu - jakaś dziwna twarz narysowana na czapce założonej na głowie
© Mirek W. / Zainspirowałem się głównie wierszem Przemka,
chociaż już widziałem wcześniej anglopolskie teksty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków reklamujących strony w polu "adres URL".